Fandom

Biblioteka Fanonu LEGO Star Wars

Goverface

1472strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Autor: Mustafar29 Ten artykuł obejmuje era starorepublikańska nowego kanonu Gwiezdnych wojen. 30px-polecany.png

Goverface był mężczyzną pracującym dla państwa republikańskiego w stopniu porucznika, który zginął w roku 1034 BBY podczas ataku członków zakonu Foscorian na okręt, którym dowodził.

Biografia

Spotkanie z Sithami

W bliżej nieokreślonym czasie ery starorepublikańskiej, Governace był świadkiem zamordowania jego żony i dziecka z rąk nieznanego Sitha.[1]

Atak Foscorian i śmierć

W roku 1034 BBY Goverface dowodził jednym z okrętów państwa republikańskiego i nielegalnie więził tam Zabraków przeznaczonych na handel niewolniczy. Podczas wykonywania swoich obowiązków, jego podwładni żartowali sobie z Foscorian; mężczyzna jednak bał się użytkowników ciemnej strony po ostatniej konfrontacji z jednym z nich. Na niekorzyść oficerów, ich okręt został zaatakowany właśnie przez nich. Do Goverface’a podszedł Wielki Mistrz Zakonu, Fosang, który zarzucił mężczyźnie łamanie kodeksu państwa. Na koniec rozmowy, użytkownik miecza świetnego o czerwonej klindze rozkazał zamordowanie wszystkich pasażerów. Goverface zginął z jego broni.[1]

Osobowość

Goverface był osobą opanowaną, umiejącą zachować spokój nawet w najtrudniejszych dla niego momentach życia. Mężczyzna potrafił skutecznie zakamuflować swój lęk.[1]

40px-Death_Star_icon.png

Zobacz 2 grafiki związane z tym artykułem.

Ciekawostki

  • Government oznacza po angielsku rząd, a face – twarz. Co za tym idzie, Goverface można przetłumaczyć jako twarz rządu.[2]

Pojawienia

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Star Wars Foscor 01
  2. Internetowy słownik Cambridge
W innych językach

Więcej z Fandomu

Losowa wiki